FSA is een familiebedrijf dat meer dan 15 jaar geleden is opgericht. Overgegaan van vader & moeder op zoon in 2007, is Roy van der Aalst op dit moment de drijvende kracht achter dit e-fulfilment center met moeder nog steeds als belangrijke pijler. Daar waar het begon in 1998 als traditioneel verpakkingsbedrijf, heeft FSA zich de laatste jaren volledig gefocust op de ecommerce logistiek. Volledig ondersteund door een geautomatiseerd process en alle innovaties die nodig zijn om in te springen op de wensen van de webwinkeliers.
Het team van FSA
FSA heeft een klein vast team die de pijlers vormen van het bedrijf. Een aantal dames is er al bij vanaf het begin, dus letterlijk door de wol geverfd. Daarnaast kan FSA rekenen op de steun van een groep betrouwbare mensen die de nodige ondersteuning bieden in drukke periodes. Hierdoor is FSA persoonlijk betrokken bij de webwinkelier, maar ook groot genoeg op pieken op te vangen. Dit sluit goed aan bij de flexibiliteit die een webwinkelier nodig heeft.
FSA en duurzaamheid:
FSA is al vele jaren actief bezig op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Als bedrijf in de wereld is onze invloed natuurlijk beperkt. Maar door ons bewust te zijn van onze ecologische footprint en bewuste te kiezen voor verantwoorde alternatieve, geven we zeker gehoor aan de oproep: Verbeter de wereld, begin bij jezelf! De focus van FSA ligt in het hergebruiken van verpakkingsmateriaal, het reduceren van plastics, het scheiden van al het afval, zuinig omgaan met energie voor warmte en verlichting, het gebruik van groene stroom, etc. Ook in het kiezen van onze partners, nemen wij dit aspect mee in onze afweging en bij het werven van nieuwe medewerkers, kijken wij eerst of we mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt een kans kunnen geven.